Het is nu vr mei 24, 2013 7:19 am

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di feb 21, 2012 12:18 pm 

annemieke84 schreef:
nee, helaas niet :S

we hebben nog extremere maatregels genomen want de vorige keer was het in 1 x over toen hij op royal canin gastro intestinal over ging, maar we betrapten hem daarna opeens op snoepen uit de gootsteen ( wat hij daarvoor nooit deed.. ) dus we wassen nu alles gelijk af, laten niets meer staan op het aanrecht / de tafel ( en dan bedoel ik niet eten, maar gewoon ook lege bekers enzo.. ) maar hij blijft waterige ontlasting houden. Eerst konden we azrael gewoon voeren want Ban at toch geen rauwvlees, maar dat kan nu ook niet meer want daar waagt hij zich nu ook aan.. dus we voeren ze nu weer apart, op de RC na, die krijgen ze allebei standaard de hele dag.

Akelig Annemiek, je weet op een gegeven moment gewoon niet meer wat je moet doen hè,?
Dat snoepen uit de gootsteen, dat is toch wel een beetje een Aby-trekje, die van ons loopt ook altijd te zoeken, hij eet alles. Gelukkig hebben we een dichte keuken, dus kan hij daar niet veel kwaad, maar met eten en visite. . . . . . :-?

Kom op Ban, draai eens een paar mooie drollen voor je vrouwtje!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 12:23 pm 

en...maandag weer een ontlastingsonderzoek in Utrecht.. hopen dat daar wat uitkomt.
Gek genoeg ga je op een gegeven moment hopen op een gekke bacterie of iets erg besmettelijks. Zodat je iig weet dat er iets aan te doen valt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 12:30 pm 

Wij gaan duimen voor Ban (en voor jou) (HUG)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 2:03 pm 

Dankjewel :)

Vandaag laatste dag van ontlasting verzamelen...en er word al twee dagen angstvallend goed op de bak gepoept...ik heb zelfs een blikje porta 21 kip gegeven, normaal een garantie op poep voor de bak ( makkelijk verzamelbaar..) maar voor de eerste keer geen poep overal buiten de bak. Pfft, zul je altijd zien ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo feb 29, 2012 8:17 pm 

Ik heb vanavond met mijn mooie sorrel-vent Ziggy bij de dierenarts gezeten.... Op de bak, komt niks, van de bak af. Om de 5 minuten. Rarara wat zou dat zijn? het viel me vanavon op dus gelijk de dierenarts gebeld en ik kon er om 20.30 terecht. Hij constateerde wat ik al dacht; blaasgruis. Hij heeft een roesje gekregen en moet daar een nachtje blijven want hij krijgt een katheter om zijn blaas leeg te maken. Morgen hoor ik meer! Het is wel heel erg leeg zo zonder hem, ik merk ook dat de andere twee hem ook missen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 8:28 am 

Wie post er nog eens wat leuke kiekjes van dit mooie ras ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 6:25 pm 

Arme ziggy :(

Ban moest schreeuwen van de pijn gister, is weer geiiriteerd...vandaag naar de dierenarts en er is niets in zijn ontlasting gevonden.
Morgen krijgen we weer en poedertje voor zijn darmen, want we gaan drie weken op vakantie maar ik wil eigenlijk niet weg met een kat die zoveel pijn heeft. Gelukkig gaat onze oppas naar dezelfde dierenarts en zullen ze nit twijfelen om daarheen te gaan.
morgen gaan we nog een keer langs en over drie weken gaan we naar de internist, weer verder onderzoeken. Dit breekt mijn hart :(
Az is zo van slag omdat ban narrig is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 2:49 pm 

Waar blijven de foto's?
Hier maar eens een van onze Isidoor! (wildkleur aby)

Afbeelding

Een allemansvriendje en een levensgenieter van de bovenste plank!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 1:12 pm 

Rode Abessijn Brett van 4 1/2 jaar....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb een poosje niks van me laten horen hier...Brett is inmiddels overgezet op nierdieet en Fortekor, na extreem hoge creatininewaarde en 2 dagen infuus in de kliniek, waren de waardes gelukkig weer binnen de grenzen.....waardoor dit veroorzaakt werd is niet bekend....echo was prima van z'n nieren, hij was totaal niet ziek, at en dronk normaal, nou ja...normaal, hij wil altijd wel eten ;) voor z'n gevoelige spijsvertering krijgt hij 15 gram Pro Plan Delicate en dus 25 gram nierdieet......geef ik 'm minder Delicate, dan krijgt hij weer plakkaatpoep, dus vandaar...dit wel io met de DA.....

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 6:46 pm 

Beiden supermooi! :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT