@Cyliyana Dank je! Ik vind dit eigenlijk alleen maar heel erg normaal! Er was via google nog niets negatiefs naar boven gekomen, en dan ga ik zeker niet een naam zomaar erop gooien.
Helaas zijn er op deze wereld nu eenmaal mensen die geld boven het diertje stellen, en daardoor het verpesten voor allen die wel heel goed bezig zijn
Voor ons die niet in de wereld thuis horen, is het heel erg moeilijk om te beoordelen of het alleen maar mooie woorden zijn!
Helaas voor mij is het nog niet zo makkelijk als het lijkt, een kittentje te vinden. We zijn gevallen voor de karakter eigenschappen van de ragdoll, en niet zo zeer zijn uiterlijk, maar natuurlijk hebben wij ook een voorkeur qua kleur

Maar als er in een nestje iets heeeeel anders zit, en die valt op ons

dan is die natuurlijk eerder die mee zou gaan, dan de ander, omdat de kleur mooier is!!
Ook nog geen voldoende bevestiging gehad betreffende de cattery's maar ik ga er in iedergeval een keer kijken, voor een eerste indruk.
Maar goed, we zoeken nog gewoon door, en hopelijk komt ons nieuwe huisgenootje snel op ons pad!