Het is nu za mei 18, 2013 9:27 am

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 570 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 57  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 8:39 pm 
Mooiste raskat en Grootste luilak 2012

Vlinders genoeg gezien en best leuke ook nog. Maar geen witte (SNIF)
Heb nu maar een vlinder meegenomen als voorbeeld , heb nu wel een idee hoe ik het zelf kan maken ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 8:40 pm 

ik was aan het zoeken naar een tutorial voor jullie maar toen kwam ik deze tegen.
vlinder make-up
vond ik ook wel heel erg gaaf...

http://wn.com/monarch_butterfly_makeup_tutorial

vlinders met draad.
http://cardsandschoolprojects.blogspot. ... orial.html

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 5:53 pm 

Wat super lief van je (HUG)
Het eerste filmpje kende ik al , wat ziet het er toch altijd makkelijk uit die make-up pff behalve als je het zelf probeerd <ssmile>
Ik ga zaterdag eens wat panty's inslaan, dat moet zelfs een kluns als ik kunnen maken <whoaha>

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 8:01 pm 
Knapste kater en Snoezigste nestje 2012

JanetD schreef:
Wat super lief van je (HUG)
Het eerste filmpje kende ik al , wat ziet het er toch altijd makkelijk uit die make-up pff behalve als je het zelf probeerd <ssmile>
Ik ga zaterdag eens wat panty's inslaan, dat moet zelfs een kluns als ik kunnen maken <whoaha>

Had je inmiddels al bij de Action gekeken?
Want ik heb 2 witte vlinder voor je meegenomen...voor het geval je die zelf nog niet had ;)

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: do mei 31, 2012 8:04 am 

Yep bij de action geweest maar daar hadden ze idd alle kleuren behalve wit <ssmile>
Wat zijn jullie allemaal lief (BOOGGYY)

Profiel  

BerichtGeplaatst: za jun 16, 2012 9:08 am 

Ik kreeg vanmorgen ineens weer de EFF kriebels en zat weer te denken over mijn kostuum. Het is nog lang niet zeker of ik wel als het game-figuurtje wil gaan :roll: want eigenlijk zit ik met een bepaalde andere outfit in mijn hoofd. Prachtige koper met zwarte lange rok en dan shirtje met onderborst corset daarop. De rok is dan dit keer niet zolang dat hij de grond raakt zoals vorige keer, dus heb ik al prachtige laarsjes voor eronder gespot <woot>

Heb het al helemaal in mijn hoofd zitten, dus denk dat het toch weer een jurk/rok wordt <ssmile>

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: za jun 16, 2012 12:45 pm 

Heb je een voorbeeld van je jurk, Cyliyana? In september ga ik samen met Daisykesie, JanetD en Annemarie als een vlinder. Zelf wordt ik een burlesque vlinder achtig iets. Maar ben stiekem ook alweer aan het kijken voor volgend jaar. Dan wil ik namelijk als een doorgedraaide Ariel ( Disney ) gaan. Of Alice, Roodkapje. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar wil wel als iets doorgedraaids gaan :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: za jun 16, 2012 5:04 pm 

Cyliyana schreef:
Ik kreeg vanmorgen ineens weer de EFF kriebels en zat weer te denken over mijn kostuum. Het is nog lang niet zeker of ik wel als het game-figuurtje wil gaan :roll: want eigenlijk zit ik met een bepaalde andere outfit in mijn hoofd. Prachtige koper met zwarte lange rok en dan shirtje met onderborst corset daarop. De rok is dan dit keer niet zolang dat hij de grond raakt zoals vorige keer, dus heb ik al prachtige laarsjes voor eronder gespot <woot>

Heb het al helemaal in mijn hoofd zitten, dus denk dat het toch weer een jurk/rok wordt <ssmile>

Haha, das weer heeeeeeeel iets anders dan dat game figuurtje, en iets anders als je back-up idee... ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: za jun 16, 2012 5:08 pm 

Jup, het is weer echt heel anders als alles wat ik voorheen in gedachten had :roll: maar hier heb ik een goed gevoel bij. Alleen nog eventjes sparen, want drie items komen bij één website vandaan en dat ga ik dus niet gespreid bestellen maar in één keer ;)
Normaal bouw ik langzaam de onderdelen in een half jaar tijd op, haha.
én ik wilde toch eigenlijk ook wel met een zwarte krullen pruik op, vind ik érg mooi :) en het corset idee kan ik ook nog niet los laten, dus die heb ik ook weer. Al moet dit keer het shirtje ervoor zorgen dat ik zonder zorgen kan bukken, haha.

@Justme1985; ik laat foto's zien zodra ik alles verzameld heb :)

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2012 11:20 am 

Daisykesie schreef:
Justme1985 schreef:
Ook ik ga dit jaar naar Arcen. Ga samen met Daisykesie, JanetD en Annemarie. Deze week hoop ik mijn rok binnen te krijgen <ssmile>

jaaaaa....ik heb er al zo'n zin in!!! <woot>

Is er een plekje vrij voor mij ook, wil ook graag wel weer eens een keer heen maar de afstand alleen is gewoon te ver en te duur voor mij... Ik hou wel even een slag om de arm, want als het heel warm en zonnig is valt ie af (vanwege mijn ziekte, zonlicht activeerd mijn ziekte :( )

Profiel WWW  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 570 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 57  Volgende

Alle tijden zijn GMT