Het is nu do mei 23, 2013 11:58 pm

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2012 8:33 am 

Raar he, want het is toch zulk verrukkelijk lenteweer :-?

Hee luiwammes je hebt toch inmiddels wel brokjes gegeten?? <ssmile>

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2012 8:39 am 

Afbeelding hij probeerde daarna op onorthodoxe manier op mijn schoot te klimmen :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2012 8:49 am 

Hahaha, dat gaat wel lukken met die stilettootjes van hem <whoaha>

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jun 07, 2012 12:18 pm 

en al een maand vaste ontlasting, en geen diarree meer <3

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 10:02 am 

Super!!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 10:36 am 

<bb> <bb> <bb> Eindelijk !

Onze lieve vent Flynn, 21 mei is hij 7 jaar geworden;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vogeltje buiten;

Afbeelding

Flynn is altijd zo lief met de opvangkittens, ondeugende katertjes vanaf een week of 8 vindt hij het leukste maar we hebben sinds november al geen echte kleintjes meer in huis gehad, alleen wat grotere katten. De laatste maand kreeg ik het idee dat hij toch wel wat begon te missen, ineens had hij veel meer interesse in de meiden (9 maanden en al lang gecastreerd), hij riep ze vaak voor een spelletje, ging ze wassen etc. Ze zijn vorige week verhuisd dus hopelijk voor Flynn krijgen we nu snel een paar kleine doerakjes om mee te spelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 11:04 am 

Wat een heerlijke stoere vent is Flynn zeg!!!Ook al zo'n stevige kop....nog proficiat met z'n 7e verjaardag!!!

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2012 2:34 pm 

moooie kat :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jun 14, 2012 8:09 pm 

We hebben hier in onze 'verzameling' 2 maffe abessijnen en 1 vreemde Somali zitten :B

Somali Benzai hebben we al heel wat mee te stellen gehad: voedselallergie, overgevoelige darmen, vreet wel alles dus uitkijken geblazen. Hele zoektochten naar goed voer, wat uiteindelijk wel gelukt is (en waar de anderen het ook goed op doen, hem apart voeren is geen optie met 11 katten). Maar hij blijft mager en wat flodderig en echt stevige ontlasting zal er wel nooit inzitten, ach hij zit iig wel lekker in z'n vel nu. Hij is daardoor qua gedrag wat rustiger dan zijn abessijnse huisgenoten maar verder wel uitermate nadrukkelijk aanwezig en de grootste schootplakker die we hebben. Oh en hij kan heel goed discussieren met Kees als hij iets uitgevreten heeft (meestal gevalletje 'buiten de bak'): Kees mopperen tegen hem, hij terugbleren en blazen, en zo verraad hij zich elke keer want als hij niks uitgehaald heeft dan reageert hij ook niet op gemopper 8-)

Shinto, tsja wat zullen we er van zeggen: haantje de voorste, de grote baas van de 11, begroeter van welk bezoek dan ook (al is het de meteropnemer) geeft bij voorkeur kopjes in je gezicht, met natte neus :P En het showvoorbeeld van katten adhd, bij z'n vorige eigenaar moest hij weg wegens 'te druk'. Uitermate nadrukkelijk aanwezig en een echt baasje dus. Maar ook een grote lieverd met een klein hartje...al ligt hij zelden langer dan 5 minuten op je schoot...te druk <ssmile>

En onze mutsefruts Enya, klein poesje maar de oudste van het stel, al zou je het niet zeggen. Tis een echt mensenpoesje, van de andere katten moet ze meestal niet zoveel hebben (okee Shinto dan wel) maar als ze lekker bij je op schoot kan liggen is ze helemaal gelukkig en knort ze alles bij elkaar (alleen jammer van die klauwen van roestvrijstaal:prikprikprik, en knippen helpt ook maar 1 dag, pff hebben ze daar patent op? Benzai is ook zo'n 'prikker'). ze is een herplaatsertje en ik kwam er laatst bij toeval achter dat ze nakomelingen heeft! Kees wist niet beter dan dat ze recht van de fokker bij haar vorige eigenaar was gekomen, maar blijkbaar was ze toen toch al wat ouder en heeft ze eerst bij de fokker nog een nestje gehad (ze is niet via de fokker herplaatst, fokker is door Kees wel geinformeerd dat ze hier zit btw). Vond een stamboom van een van haar achterkleinkinderen in Engeland toen ik googlede op haar stamboomnaam. Ben nu toch wel benieuwd geworden...dus iemand toevallig een nazaat van 'Sweet Melody from A'far' in huis??? :B

Zal ook es een keer een paar plaatjes van ze opsnorren :)

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: za jun 16, 2012 4:43 pm 

Helaas,onze aby is er niet meer...we hebben Scratch, 14 jaar, laten inslapen maandag ivm een levertumor.
We missen hem erg. :-?

Cats are like potatochips; you can't have just one!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende

Alle tijden zijn GMT