awards 2015/ suggesties

Post Reply
mod-1

awards 2015/ suggesties

Post by mod-1 » Wed Jan 21, 2015 4:00 pm

Misschien moeten we volgend jaar eerst een poll doen of er nog behoefte is aan de awards.
Ik heb net even gekeken, maar er zijn tot nu toe max. 15 reacties per topic (mooiste HTK & knapste kater, alle andere topics hebben minder reacties).
En een groot deel van de nominaties zijn nominaties van eigen katten.

Aantal awards kan minder, in de volgende categorieën zijn nauwelijks leden/katten genomineerd:
- onderschrift
- kat en bijzonder vriendje
- niet mauwer

ik denk dat het bijzondere vriendje, de avatar en het onderschrift b.v. wel weg kunnen.
Bij de laatste twee zijn eigenlijk weer zo ongeveer dezelfde genomineerd als vorig jaar en de eerste heeft maar 2 reacties, dus een top drie is niet eens mogelijk.
Dus bij de laatste is "kies de finalisten" eigenlijk helemaal niet nodig, die kunnen we wel overslaan.
(Dan is het ook niet nodig om op de motivatie te wachten, die kan dan meteen wel door naar de Finale als de motivatie komt.)

mod-2 wrote:Een poll is misschien wel een goed idee. Misschien kunnen we daarin ook de optie zetten voor doorgaan maar met nieuwe categorieën en mensen met suggesties laten komen? Zo betrek je mensen er natuurlijk ook meer bij, ik kan me voorstellen dat het dan weer iets opbloeit.

We hebben stemmen via een poll ook getest en een poll werkt prima, enige "nadeel" is dat mensen ook op minder dan 3 kandidaten kunnen stemmen.

Moderator wrote:Bij n poll kan je niet controleren wie er stemt dus er kunnen ook partners, schaduwaccounts en nieuwe leden stemmen
En je kan ook op jezelf stemmen dan

Dat werkt dus niet optimaal <think>

Mod-5 wrote:Idee nieuwe categorie
Ook de mopperkonten en chagrijnen van Kattenplaza verdienen hun aandacht. Deze arrogante katers of nurkse diva's maken vaak al jaren deel uit van ons huishouden. En ze tolereren ons mensen tegen heug en meug. Heb of ken jij een poes of kater met een dergelijk humeurige inborst, die deze titel op en top verdient? Plaats dan een foto en leg uit waarom juist dat mopperkontje, het meest schattige chagrijntje van Kattenplaza is.
Image

mod-1

Re: awards 2015/ suggesties

Post by mod-1 » Wed Sep 30, 2015 1:31 pm

mod-1 wrote:Bedenk ik oktober ook nog even wat jullie met de awards willen gaan doen, zie topic: viewtopic.php?f=109&t=131298

Zeker gezien de moeite die het ons kostte om dit jaar de winnaar op de hoofdpagina van KP te krijgen moet er over nagedacht worden wat er met de KP-favoriet gedaan wordt.
Waarschijnlijk is het handig om sowieso de tekst aan te passen m.b.t. die foto, zie topic: viewtopic.php?f=109&t=135867

De standaard teksten voor de categorieën en de tijdsplanning (zoals ze in 2014 waren) vind je hier: viewtopic.php?f=109&t=66730
Image

Post Reply