Zijn er Noorse Boskatten op KP?

Info, tips en vragen over raskatten
Post Reply
Elmo2009

Re: Zijn er Noorse Boskatten op KP?

Post by Elmo2009 » Thu Mar 09, 2017 8:40 pm

Ja, wij hebben de hond ook nog natuurlijk, en die verhaart echt heel behoorlijk nu. Van die plukken overal. Maar ja dat beest is al bijna 11 en dat is hoog bejaard voor een Berner Sennen dus te veel gedoe met borstelen vind hij niet heel fijn meer, ook vanwege de vetgezwellen die hij heeft, dat zal wel gevoelig zijn of zo. Dus plagen we hem niet meer zo vaak met kammen en doneren dus het meeste maar aan de stofzuiger.....
Elmo verhaart eigenlijk altijd wel veel, terwijl Morris ook wel periodes heeft dat het bijna weg is. Poes verhaart echt bijna niet, wat een geluk is voor hem want daarom mag hij wel bij ons op bed en in de slaapkamer. Dat is voor hem bijna onmisbaar dus ben ik wel blij dat hij niet zo'n vacht als Elmo heeft!
Image
Groetjes van Mariëlle en kopjes van Elmo, Poes en Morris.
Lieve Simba, voor altijd in ons hart, je blijft mijn babykat en mijn gekke kroelkipje xxx

Elmo2009

Post by Elmo2009 » Sat Jul 22, 2017 7:49 pm

Voordat straks het topic ineens verdwijnt maar even een paar plaatjes weer. Gelukkig heb ik alles op een betaalde account bij mijnalbum staan en niet in de foto emmer dus deze blijven hopelijk wel staan...
Morris in zijn bijna zomerjasje, een maandje geleden ongeveer:
Image
Image

We hebben de tuin nu met net afgezet en nu kunnen ze beiden los in de tuin dus komen ze nu meer buiten ook. Maar of we dat in de winter ook gaan doen weet ik nog niet, nu staat de schuifpui gewoon veel open waardoor de katten in de tuin gaan liggen, maar dat zal in de winter wel minder gaan gebeuren gok ik.
Ik durf ze niet echt buiten te laten zonder dat ik op ze let want je weet nooit, Morris sprong van de week mooi toch op het dak van de schuur en wij hadden niet verwacht dat ie daar zou kunnen komen. Gelukkig is het een sukkel dus ik riep: NEE Morris! en hij sprong toen keurig weer terug de tuin in, maar dat stukje moet dus nog even beter beveiligd.
Elmo is veel zwaarder en lomper dus die redt dat niet, maar dat houdt hem niet tegen om toch steeds tegen de schutting aan te klimmen, of te proberen op het dakje van het houthok te komen, met weer terug naar beneden vallen als gevolg. Hij gaat dan even zitten miepen en dan maar weer tussen de struiken liggen. De jankerd :B
En dan zijn ze dus moe s'avonds:
Image
Nou okee, Poes dan ook er maar even bij, in de kategorie dweil:
Image
Image
Lieve Simba, voor altijd in ons hart, je blijft mijn babykat en mijn gekke kroelkipje xxx

pleegmama

Post by pleegmama » Sat Jul 22, 2017 7:51 pm

Heerlijk beesten zijn het toch love..
Image
Groetjes van Nova, Cerah, Dushi en de man in huis Kimi.

jovita11

Post by jovita11 » Sat Jul 22, 2017 7:56 pm

Wat een schatjes <LUV> <LUV>

Elmo2009

Post by Elmo2009 » Sat Jul 22, 2017 8:04 pm

Ach Poes, die ziet er zo schattig uit op deze foto ja, maar o wee als je probeert om, als hij zo ligt, met je gore tengels aan hem te zitten..... <whoaha>
En gek genoeg, als hij dus boven in de slaapkamer zo op bed ligt, mag ik zelfs zijn voetjes aanraken.
En hij heeft dus van die schattige pootjes, voorkant gestreept maar de kussentjes en de achterkanten zwart.
Eigenlijk net als de kat Loedertje uit de strip Jan, Jans en de kinderen, maar dan de gestreepte versie.
Zelfs de naam zou best bij hem passen eigenlijk.... <think>
Image

Henny2

Post by Henny2 » Sun Jul 23, 2017 6:12 am

Wat een lekker stel! <ssmile>

Liselotte

Post by Liselotte » Mon Jul 24, 2017 3:16 pm

Lieve foto's love..

Is Morris gegroeid of lijkt dit maar zo?

thian

Post by thian » Mon Jul 24, 2017 4:56 pm

wat lief en een leuk verhaal
dank je wel lieve sjaakie, je bent voor altijd in mijn hart, bij hannes, lissie, Nessie, wendy
geertje,kareltje en Ursula..

Elmo2009

Post by Elmo2009 » Mon Jul 24, 2017 6:08 pm

Liselotte wrote:Lieve foto's love..

Is Morris gegroeid of lijkt dit maar zo?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik moet bekennen dat ik ze eigenlijk nooit weeg...
Maar hij wordt nu bijna 4 dus kan best dat hij nog ietsje uitgezwaard is hoor. Ik zie het niet omdat hij toch altijd het kleine wolliebollie blijft, zeker vergeleken met Elmo...
Image

Post Reply