schoonmaken kattenbak tip

Nagels knippen, vachtverzorging, hoe het best ontvlooien enz.
Mokka

Re: schoonmaken kattenbak tip

Post by Mokka » Mon Jul 24, 2017 1:19 pm

Miepje58 wrote:Mag je je wel nooit vergissen van zakje <rol>

Ik heb plastic bakken voor mijn eten, die gaan in de vaatwasser of met de hand. Scheelt zakjes... maar dat doe ik niet voor het milieu maar omdat salades niet zo goed blijven in een zakje <ssmile> .
Ach ,als de zak met brood toch net leeg is,kan mijn brood er net zo goed weer in.En dan gaat hij mee terug.
Het zou wel lekker crunchy zijn als lunch.. :B

Mokka

Post by Mokka » Mon Jul 24, 2017 1:22 pm

Ik heb plastic bakken voor mijn eten, die gaan in de vaatwasser of met de hand. Scheelt zakjes... maar dat doe ik niet voor het milieu maar omdat salades niet zo goed blijven in een zakje <ssmile> .
Haha, ben niet van de milieupolitie hoor.Mijn man nam ook altijd een trommel mee. Die ging ook in de vaatwasser, waardoor deze eerder vol was, en er een ontzettend vervuilend vaatwastablet in ging.. :B
In mijn tas neemt zo'n trommel gewoon te veel ruimte in. Vandaag had ik ook geplet brood :B

Mokka

Post by Mokka » Mon Jul 24, 2017 1:26 pm

Code: Select all

Mag je je wel nooit vergissen van zakje  <rol> 
Oh, is dat het, ik dacht laatst al, wat is het crunchy ! <whoaha>

Miepje58

Post by Miepje58 » Tue Jul 25, 2017 7:31 am

Mokka wrote:

Haha, ben niet van de milieupolitie hoor.Mijn man nam ook altijd een trommel mee. Die ging ook in de vaatwasser, waardoor deze eerder vol was, en er een ontzettend vervuilend vaatwastablet in ging.. :B
In mijn tas neemt zo'n trommel gewoon te veel ruimte in. Vandaag had ik ook geplet brood :B
Bij mij werkt dat anders... Ik eet al járen salades en heb nu een paar jaar geleden de 'ideale' plastic bak daarvoor gevonden. Met een deksel waarin al een lepel en vork zitten. Vervolgens heb ik bij Kruidvat de 'ideale' tas gevonden. Het zijn eigenlijk toilettassen, met een ritssluiting bovenop. Hartstikke leuk en dat voor 7 euro. Ik heb er verschillende. Die tas past vervolgens in mijn fietstas. Zelfs wel twee want ik heb grote tassen.
Dus alles pas, niets wordt geplet en mijn eten blijft vers ;) .
Personeel van Floris en Stoffer
Personeel geweest van Miepje*/Mispoes*/Binky*/Sientje*/Poesjkin*/Strepenpoes*/ Zwarte poes*/Katja*/Pelle*/Milou*/Jalou*/Ventje*/Dotty*/Yoda *

Mokka

Post by Mokka » Tue Jul 25, 2017 8:22 am

Mooi geregeld!
Ik heb al een tas vol met verpleegkundige attributen papieren,werk-iPad, werktelefoon.Die is precies zo groot gekocht dat hij in mijn fietstas past.In mijn andere fietstas zit mijn AGU-regenjas en een dikke fietsketting, omdat er tijdens het werk al 2 fietsen zijn "gejat"
Dus:geen ruimte. Overigens eet ik alleen maar 2 boterhammen met kaas. Ik zorg regelmatig dat mijn mini-melkpakjes op kantoor in de koelkast worden bijgevuld. Ik wil niet steeds koffie.
Salades zou in mijn geval ook niet werken,omdat ik al vaak van huis uit start en pas rond het middag op kantoor kom Daarom zal ik ook nooit vleeswaren op mijn brood doen kaas kan iets meer hebben.
Vind het ook geen straf, ik lust graag oude kaas.

Overigens heb ik ook de grootste maat fietstassen. Mijn werktas gaat er op een ochtend wel 10x in en uit en in de avond zeker 15x.

Miepje58

Post by Miepje58 » Tue Jul 25, 2017 9:02 am

O ja, ik ken dat nog, van de tijd dat ik nog brood at. Nu heb ik zelfs een koelkastje op de kamer.

Ai! We gaan wel erg off-topic. SORRY ((s))
Personeel van Floris en Stoffer
Personeel geweest van Miepje*/Mispoes*/Binky*/Sientje*/Poesjkin*/Strepenpoes*/ Zwarte poes*/Katja*/Pelle*/Milou*/Jalou*/Ventje*/Dotty*/Yoda *

Mokka

Post by Mokka » Tue Jul 25, 2017 1:11 pm

Miepje58 wrote:O ja, ik ken dat nog, van de tijd dat ik nog brood at. Nu heb ik zelfs een koelkastje op de kamer.

Ai! We gaan wel erg off-topic. SORRY ((s))

:B :B :B

macchia

Post by macchia » Tue Jul 25, 2017 2:03 pm

Wij hergebruiken alle zakjes die we krijgen voor katten.
Ik ben mevrouw Duurzaam, dus heb lunchmatjes (wasbaar, plat opvouwbaar) en rvs trommeltjes voor lunches/picknicks/snacks etc.
Image

pucki

Post by pucki » Wed Jul 26, 2017 8:53 am

ik gebruik toiletemmer

http://www.blokker.be/nl/persoonlijke-v ... -deksel-5l" onclick="window.open(this.href);return false;

je heb ze ook in 10 L

Post Reply