Moderators & namen

Hier vind je mededelingen over updates, wijzigingen enz.
admin
Admin
Moderators & namen

Post by admin » Sat May 08, 2010 7:31 pm

Beste Allemaal,

Met ingang van heden krijgt elke moderator een apart moderator account.

Deze zullen genoemd worden: moderator-1, moderator-2 enz.
Privéberichten zullen met het eigen account geplaatst worden.
Een moderator zal dus niet meer bij naam bekend zijn/worden.
Als een extra nieuwe moderator aangesteld wordt, krijgt deze een account moderator-5 bijv.
Als een nieuwe moderator aangesteld wordt in plaats van een vertrekkende moderator kan het zijn dat diegene een bestaand moderatoraccount overneemt.

Er is hier om verschillende redenen voor gekozen:
- Er gaan wat verschuivingen plaats vinden, er komen wat modjes bij en er gaan er weg, over een tijdje zullen de modjes hun bijdrage aan het forum anoniem kunnen doen.

- Mij lijkt het dat iemand die anoniem modje is ook nog gewoon deel kan nemen aan het forum (daar is nu volgens mij wel enige belemmering in)

- Accounts hoeven niet helemaal te worden aangepast, een nieuw modje krijgt een nieuw wachtwoord voor het modjes account van het vertrekkende modje

Sommige van u weten wie de modjes zijn, sommige van u weten wie die nieuwe modjes zijn, ik verzoek iedereen die hier kennis van heeft dit niet op het forum rond te gaan bazuinen en aanstaande modjes zouden liefst terughoudend moeten zijn met het kenbaar maken.

Tot slot.. het doet er niet zoveel toe wie de modjes zijn, ze zien slechts toe op de naleving van de forumregels.
Groetjes

Image

Post Reply