Het is nu wo okt 17, 2018 8:40 pm

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: op spook jacht
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2018 9:55 am 

Mijn lieve kitten van 6 maanden is een heel voorbeeldig katje!
Hij is ontzettend lief, heeft nog helemaal niks kapot gemaakt, en heeft een baasje die heel veel bij hem is.
Meneer komt niks te kort, hij heeft 1 speel paradijs hier!
Maar als de baas van huis is, danst de kat op tafel! (DDD)
Hij gaat dan dingen doen die hij niet mag doen, ik weet dat het een kitten is en hij houdt van kattenkwaad.
Maar ik weet niet zo goed hoe ik het hem af moet leren als ik er niet ben.

Wat hij doet, is dat hij mijn aanrecht op gaat klimmen en daar op onderzoek uit gaat.
Hij mag niet op de aanrecht want ik vind dat niet zo hygiënisch.
Wat ik al geprobeerd heb is geuren daar te plaatsen wat hij niet lekker vind ruiken.
Helaas werkt dat niet.
Het hem moeilijk maken om er op te klimmen heeft ook geen zin, want hij weet wel een plekje te verzinnen dat hij er op kan.
Mijn vaat doe ik altijd meteen in de vaatwasmachine zodat er niks aantrekkelijks is om op te eten.
Toch doet hij het wel, want ik zie dat er iets verplaatst is, en ik zie stempeltjes van zijn voeten.

Verveling is het niet, want ik doe heel veel met hem. hij krijgt veel uitdaging en heeft bergen aan speelgoed.

Hoe kan ik hem leren dat hij er niet op mag klimmen? Het gebeurd vooral als ik niet thuis ben.

Profiel  

Berichttitel: Re: op spook jacht
BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2018 1:46 pm 

Hihi,inderdaad kattenkwaad.Weet niet of je dit echt kan afleren,want vrees dat poes voorbeeldig zal zijn als jij in de buurt bent.Maar van zodra je uit zicht bent:"feestje" .
Men zegt dat aluminiumfolie of plastiekfolie helpt,als ze ergens niet opmogen:maar hier ook al geprobeerd en helpt ook maar voor eventjes
Succes ermee

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 11, 2018 1:49 pm 

blixdekat schreef:
Verveling is het niet, want ik doe heel veel met hem. hij krijgt veel uitdaging en heeft bergen aan speelgoed.

Hoe kan ik hem leren dat hij er niet op mag klimmen? Het gebeurd vooral als ik niet thuis ben.

Het zal deels toch echt wel verveling zijn, want zoals je zegt het gebeurt vnl als hij alleen is...
Krijgt je kitten nog een maatje?

En het “probleem” met katten is dat ze gewoon doen waar ze zin in hebben als jij er niet bent.
Wen jezelf gewoon aan dat je het aanrecht afneemt voordat je het gebruikt, dan is het ook geen probleem wat hygiëne betreft zolang hij niet op het aanrecht komt als jij erbij bent.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di jun 12, 2018 2:50 pm 

Als hij verder zo voorbeeldig is zou ik eerder investeren in sopdoekjes <ssmile> voor je aanrecht en positieve energie stoppen in de relatie verder met de kat en lekker met hem genieten. Als je niet thuis bent kan je er ook niet veel aan doen. Mijn katten komen zelden of nooit op het aanrecht, maar ik doe liever een sopje over mijn aanrecht voordat ik ga koken ... ook al weet ik haast zeker dat ze er niet zijn geweest.

Profiel WWW  

BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2018 2:48 pm 

bedankt voor jullie reacties!
jaa blix krijgt er nog een maatje bij! ik kon geen broer of zusje erbij nemen omdat hij als enige over was van een 7 ling.
Blix is heel weinig alleen, en hij heeft mogenlijkheid om buiten in de tuin te spelen en kan niet weg lopen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo jun 17, 2018 4:15 pm 

leuk dat ie een maatje krijgt
dat wordt lachen om die twee samen
wel foto,s plaatsen hoor dat is leuk

anita

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2018 1:34 pm 

super leuk dat hij een vriendje krijgt:die hebben zoveel aan mekaar.Ik zet vaak de tv af gewoon om te kijken hoe die aan het spelen zijn met mekaar,grtjs

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma jun 18, 2018 2:29 pm 

Fijn dat hij nog een maatje krijgt, daar doe je hem een groot plezier mee. Hoe leuk spelen met een mens ook is, spelen met een andere kat is nog veel leuker.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT